Tuesday, June 15, 2010

My Trip around Malaysia

semuanya bermula pada tarikh yg bersejarah kepadaku krana ia melibatkan 2 buah negeri yang tidak pernah ku jejaki sebelum ini iaitu Kelantan & Terengganu..... membayangkan keseronokkan yg akan aku alami di sana nnt..............

bermula pada pukul 10.00 pagi ( sepatutnya awal lg dr ni, ada la masalah2 yg patut "dirahsiakan")hahaha....lps tu, naik la krt bp aku smpai Gerik (ikut jalan baru!!!! cpt skt smp....).... smp kat gerik , jmp dgn sepupu2 aku yg lain, dr perlis & baling..tu pun x gerak lg....minum teh dl, mkn roti dl..... alas perut la dikatakan.....

dalam pkl 11.00 pagi kut, br bergerak ke Terengganu dgn harapan semoga mendapat pengalaman yang "agak" menarik untuk diceritakan.....

sampai di tasik banding>>pemandangan yang amat menarik... Ma-sya Allah... sungguh menabjukkan .... x dpt ku byangkan perasan daku apabila melihat tasik yang menyejuk mata.....selepas itu?????

Aku tidur....hahahahah....aku tidur sehingga x sdr dah msk Kelantan.... arrrgghh.... aku teringin nak tgk benchmark ngri Kelantan....x pa lah... teruskan perjalanan sambil menunggu azan zohor >> solat jumaat la!!! + lapaq nak mampuih!!!!!!

No comments: